Κυριακή, Μαΐου 02, 2021

Έλα πάρε μου τη λύπη - Ελένη Τσαλιγοπούλου

 

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος 
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
 
Έλα πάρε μου τη λύπη - Ελένη Τσαλιγοπούλου


Είσαι ένα περιστέρι
που πετάς στον ουρανό
πάμε να βρούμε ένα αστέρι
σε ένα κόσμο μακρινό

Έλα να βρούμε ένα αστέρι
που πετά ψηλά ψηλά στον ουρανό

Είσαι ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κόψει τα φτερά
έλα πάρε μου τη λύπη
έλα δωσ' μου τη χαρά

Είσαι ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κόψει τα φτερά

Τα γαρίφαλα σου μέτρα
σ' αγαπώ όσο κανείς
κάνω την καρδιά μου πέτρα
και προσμένω να φανείς

Έλα και σε περιμένω
στη γωνιά του δρόμου να φανείς
 
You are a dove 
 flying in the sky 
 let's go find a star 
 in a world far away 
 Let's find a star  
flying high in the sky  
You are a heartbeat 
 you have cut off my wings 
 Come and take my sadness 
 come give me joy  
You are a heartbeat  
you have cut off my wings  
Your carnations measures 
 I love you as much as anyone 
 I make my heart stone  
and I look forward to seeing you 
 Come and I am waiting for you  
on the street corner to look 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 7 ημέρες